PRECIZARE – despre numele meu folosit în scopuri politice

O prietenă mi-a semnalat că apar pe o pagină a lui LIVIU ALEXA , ca susținătoare politică a acestuia. NICI POMENEALĂ DE AȘA CEVA! Nu știu cum am ajuns acolo și de ce apare numele meu în sens susținător. Niciodată nu am asumat astfel de susțineri politice pe o pagină sau alta de pe internet, ci m-am manifestat exclusiv prin vot și atât (atunci când au fost alegeri locale ori generale), prin urmare nici în cazul lui Liviu Alexa nu am de ce și cum să fiu arondată politic candidaturii acestuia, fiindcă nu este cazul și nu agreez astfel de proceduri. Iar în cazul de față nu agreez nici persoana cu pricina. Dacă numele meu mai apare folosit pe vreun site (blog ori pagina de facebook) de vreun politician ori candidat (indiferent de coloratură), precizez că este vorba de un furt de nume și de un abuz, fără acceptul meu. Mai departe justiția are cuvântul, dacă furtul de nume și abuzul continuă.

~ by ruxandracesereanu on March 13, 2016.

Leave a Reply

 
