Domnul Echt dixit!

Am preluat (demonstrativ) de pe un blog al domnului Echt următorul text inflamat:

“încercarile jalnice ale cunoscuţilor (altfel nu pot să le spun) de a se insinua într-un loc care nu numai că nu le aparţine, dar nici măcar nu poate fi conceput în esenţa lui de minţile lor turmentate de aroganţă, imbecilitate şi infantilism, sunt cel mult interesante ca repere într-o istorie ad-hoc a prostiei. modurile lor de manifestare frizează grotescul şi trădează o nesiguranţă ontologică deplorabilă. atacurile în haită la adăpostul anonimatului şi regresiunea la stadii antropologice cînd posesiunea hranei era un pericol mai mare decît absenţa ei, reprezintă epifanii întunecate ale unor minţi gata să intre în colaps sub povara unor frustrări excesive. mai puternică decît dezamăgirea este însă sila, greaţa iar acest lucru înseamnă de fapt că posibilitatea de a re-inventa nişte relaţii a fost anulată pur şi simplu. proximitatea de netăgăduit cu regimul elucubrant al trăirilor inautentice precum şi un oarecare iz războinic de gaşcă de bloc, amplifică înclinaţiile lor coprofage, coprofile şi coproculturale. probabil că este vorba de o fază a evoluţiei mele în care lucrul cel mai periculos este acela de a încerca să fiu fericit. periculos deoarece implică nişte reacţii adverse destul de puternice în organismele pluricelulare odinioară numite prieteni sau familie: resentimente, invidie, răutate gratuită. nu e de mirare că într-o aşa numită lume a comunicării deschise datul în cap este mult mai  reconfortant pentru ei decît confruntarea verbală directă. vorbesc despre nişte lucruri care dincolo de abjectitatea lor funciară, nu fac însă decît să mă bucure şi mai mult pentru alegerea mea de a  ieşi dintr-un univers în care conformismul, ignoranţa şi refuzul fără discernămînt al diferitului sunt manifestări cotidiene.”

~ by ruxandracesereanu on March 3, 2013.

2 Responses to “Domnul Echt dixit!”

  1. Stimata doamna, am citit cu deosebit interes fragmentul din cartea dv. publicat in Suplimentul de Cultura. M-a uimit acuratetea descrierii lui Cornel Chiriac, cel care mi-a indrumat drumul in cunoasterea muzicii adevarate. Ma intereseaza cine v-a dat informatii despre Cornel – parinti, frati mai mari sau pur si simplu ati simtit totul dupa ascultarea unor emisiuni Metronom care se afla acum pe net?

  2. v-am raspuns pe mail, sper ca ati primit mesajul meu in care v-am relatat cum si cand l-am ascultat pe Cornel Chiriac!

Leave a Reply

 
