dezgust și lehamite

E atâta dezgust produs și simțit în vremurile de-acum (și din pricina lor), încât însuși dezgustul a devenit nesărat. Va trebui să-l convertesc în altceva, încă nu știu în ce anume. Poate în umor negru (dar și de acesta m-am cam săturat). Până când și inteligențele mi se par mai degrabă mucegăite (cu puține excepții). Dar și de deratizatorii de conștiință mi-e lehamite! Niciodată nu mi-aș dori un asemenea rol: prefer bisturiul de nișă.

~ by ruxandracesereanu on April 29, 2011.

2 Responses to “dezgust și lehamite”

  1. Fără a cunoaşte într-o amănunţime existenţială istoria acestui popor -cum cunosc acest prezent, pot afirma prin mersul ciclic al istoriei că astfel de vremuri au mai fost, ele survin în dauna a ceea ce s-a crezut acum 20 şi ceva de ani.

    Poporul nostru nu are puterea necesară în a renaşte, ci în imitaţie, probabil şi spaţiul geografic este de vină. De aceea cred că zbaterile personale, individuale, devin folositoare până în momentul când te pot înnebuni şi asta oricum nu schimbă nimic.

    Suntem de fapt atât de obişnuiţi într-o mare neobişnuinţă!

  2. totusi, aleg sa raman fidela scepticismului meu … constructiv

Leave a Reply

 
